دانلود تمام قسمت های سقوط :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود تمام قسمت های سقوط

  • ۱۳:۱۲

 

دانلود سریال پربیننده سقوط

قسمت هشتم اضافه شد

ژانر : اکشن - جنایی - مینی سریال - هیجان انگیز

زبان : فارسی

سال انتشار : 1401

محصول کشور : ایران

کارگردان : سجاد پهلوان زاده

بازیگران : حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی

خلاصه داستان : پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند...سفری که پایان اش تاریکی است

سریال پربیننده سقوط

سریال ایرانی سقوط محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان)، پهلوان زاده پیش از این نیز در کارهای قبلی محمدحسین مهدویان نیز از زخم کاری تا ماجرای نیمروز نیز حضور فعال داشته است و حال این قاعده فرق میکند چرا که اینبار مهدویان در کنار سجاد پهلوان زاده به عنوان مشاور کارگردان نیز حضور دارد.اولین قسمت از این سریال در تاریخ 14 دی ماه 1401 زمانی که هیچکس انتظار پخش این سریال را نداشت در سکوت خبری منتشر گردید. البته این سریال قرار بود که در زمستان 1401 در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد اما با توجه به اتفاقات رخ داده برای این مجموعه انتظار میرفت از پخش این سریال به صورت کامل جلوگیری به عمل آید اما ینگونه نشد و  سریال سقوط ساخته سجاد پهلوان زاده در 14 امین روز از زمستان 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

سریال سقوط که که یک اکشن جاسوسی و سیاسی می باشد باعث شد که حواشی او پیش از انتشار بیش تر از خود داستان سریال در محافل و رسانه های خبری داخلی و خارجی منتشر گردد. چرا که پیش از عرضه اولین قسمت از این سریال به علت مهاجرت یکی از بازیگران این سریال به نام حمید فرخ نژاد و مصاحبه های غیر قابل پیش بینی با شبکه های ماهواره ای باعث شد که این سریال پخش آن در حاله ای از از ابهام قرار گیرد و حرف و حدیث های فراوانی به وجود آمد که دیگر سریال سقوط با بازی حمید فرخ نژاد دیگر در شبکه نمایش خانگی منتشر نخواهد شد.

 


 

 

 

اما سریال سقوط به قرنطینه سریال های ممنوعه شبکه نمایش خانگی ارجاع نشد، تا اینکه ساترا در دومین هفته از زمستان 1401 با جلسه با عوامل سازنده این سریال، مجوز پخش ان را در شبکه نمایش خانگی منتشر نمود. طبق اخبار منتشر شده مشخص شد این سریال پیش از ساخت هیچگونه مجوزی را نیز دریافت ننموده است و همین باعث شد تا رسانه های خبری دولتی به این سریال اکشن و جاسوسی نقد های منفی زیادی را به عمل آورند.خبرگزاری فارس سریال سقوط با بازی حمید فرخ نژاد را یک کپی تمام عیار و بدون داستان از فیلم شبی که ماه کامل شد دانست و از عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی،توسط سازمان های مربوطه انتقاد کرد که چرا مجوز این سریال صادر شده است.

در همین حین بلافاصله پس از پخش اولین قسمت از این مجموعه ساترا اعلام نمود که هیچ مجوزی برای ساخت و عرضه این سریال چه در شبکه نمایش خانگی، و چه در VOD ها صادر نکرده است و عامل پخش به صورت خود سر اقدام به پخش سریال سقوط کرده است که با آن بر خورد خواهد شد.

اما تمامی حواشی سریال ایرانی سقوط تنها به یک چیز بازمیگردد آن هم مصاحبه های تند حمید فرخ نژاد با شبکه های خبری خارج از کشور، او که به تازگی از ایران مهاجرت کرده است باعث شد که تهیه کننده سریال سقوط، محمدرضا منصوری در شبکه مجازی توییتر واکنش و انتقاد های فراوانی را نسبت به کارها خارج از عرف حمید فرخ نژاد نشان دهد.

بخش اعظم سریال ایرانی سقوط در استان کردستان و موصل عراق فیلمبرداری شده است و نقش اصلی آن را یک بازیگر تازه کار به نام الناز ملک به ایفای نقش پرداخته است. اما تنها چیزی که میشود سریال سقوط را نسبت به دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی متمایز کرد، استفاده از صحنه های اکشن و جنگی که یک موضوع پر هزینه می باشد. در واقع داستان اصلی سریال سقوط به یک روایت عاشقانه در میان هیاهوی آغاز کار داعش می پرازد و تیم سریال سقوط تمامی حوداث و اتفاقات جنگی به وقوع پیوسته در این سریال را بدون استفاده از جلوه های ویژه به وجود آورده اند.

هنرپیشه های سریال سقوط

در این سریال هنرپیشگانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی، الناز ملک، سجاد بابایی، ابتسام بغلانی، امین میری و به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

زمان پخش سریال سقوط

سریال ایرانی سقوط ساخته سجاد پهلوان زاده از 14 دی ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و قرار است که هر هفته روز های چهارشنبه قسمت جدیدی از آن نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

 

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • تعداد قسمت ها : 9
  • تهیه کنندگان : محمدرضا منصوری
  • نویسندگان : اعظم بهروز
  • موسیقی : حبیب خزایی فر

لینک های دانلود قانونی سریال سقوط

دانلود قسمت اول سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت اول سریال سقوط کیفیت۷۲۰

دانلود قسمت دوم سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت دوم سریال سقوط کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت سوم سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت سوم سریال سقوط کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت چهارم سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت چهارم سریال سقوط کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت پنجم سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت پنجم سریال سقوط کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت ششم سریال سقوط کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت ششم سریال سقوط کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت هفتم سریال سقوط تمام کیفیت ها

دانلود قسمت هشتم سریال سقوط تمام کیفیت ها

  • ۱۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan