دانلود آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

  • ۰۶:۴۴

امروز در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم به نام  یار جنگی من شلوار پلنگی من با صدای وحید مرادی

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم خوشحالیم

awr دانلود آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

متن آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پلنگ وحشی ویمه؛ مره دستی هاکردی ♩♬♫
…یار جنگی من شلوار پلنگی من
خیلی شو و روزها ره می ور مستی هاکردی ♩♬♫
…یار جنگی من؛ شلوار پلنگی من
حسی که به ته دایمه تی ور می ور اندوهه ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
یار جنگی من شلوار پلنگی من ♩♬♫
…این جنگی ریکا تی عاشقه؛ تا زندوئه
یار جنگی من شلوار پلنگی من ♩♬♫
…امه منطقه جنگه همش تیر و تفنگه
رگباری فشنگه ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ یار جنگیم شلوار پلنگی من*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

آهنگ مرتبط

دانلود آهنگ میلاد قربانی شلوار پلنگی 2

  • ۱۱۸۰۴
تت

به کوری چشم حسود به سلامتی زمین وردن دشمن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan