دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مثل ماه امیر تیموری :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مثل ماه امیر تیموری

  • ۲۰:۰۲

دانلود اهنگ جدید امیر تیموری به نام مثل ماه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مثل ماه امیر تیموری 

متن آهنگ امیر تیموری – مثل ماه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو رو دوست دارم برا تموم عمرم

از خجالته اگه برنمیگردم

خیلی وقته عاشق هیشکی نبودم

خیلی وقته اینجوری گریه نکردم

تو عاشقم شدی

که عاشقت شدم

نذار که غرق شم تو گریه خودم

تو گریه خودم

تو گریه خودم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هرچی باشم از تو دست برنمیدارم

هرچقدر نگات کنم خسته نمیشم

منو میشناسی اگه خوبم اگه بد

به کسی غیر تو وابسته نمیشم

توی دلهره گم میکنم تو رو

فقط ازت میخوام به من نگی برو

به من نگی برو

تو عاشقم شدی

که عاشقت شدم

نذار که غرق شم تو گریه خودم

تو گریه خودم

تو گریه خودم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

موزیک من🎵 مرجع دانلود جدیدترین آهنگ ها

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلودآهنگ مثل ماه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان امیر تیموری 
آهنگ برنامه مثل ماه امیر تیموری

 پخش آنلاین همین موزیک

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰)

دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)

آهنگ های مشابه

تیتراژ مثل ماه گرشا رضایی

  • ۳۰۷۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan