دانلود آهنگ سریال گودال :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ سریال گودال

  • ۰۸:۳۲

دانلود آهنگ سریال گودال

تقدیم به عزیزان موزیک من ♫ دانلود اهنگ تیتراژ پایانی سریال گودال با صدای علی سفلی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫

اهنگ سریال گودال امان از دست دلم

Download New Music BY : Ali Sofla | Çukur With Text And 2 Quality 320 And 128 On 

Ali Sofla Çukur Music fa.com دانلود آهنگ سریال گودال علی سفلی

 

متن آهنگ گودال علی سفلی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو اومدی و اختیار ⚡️ قلبمو ازم گرفتی

 

حالا که عاشقت شدم یه ⚡️وقت بهم نگی که نگفتی

 

شدم مست دو چشمات آخ ⚡️ دلم میره واسه حرفات

 

نمیذارم دیگه عمرا توی قلبم ⚡️یکی بیادو بشینه جات

 

بگو با این دیوونه میمونی ⚡️ عشقم همیشه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

دل عاشق این چیزا رو آخه حالیش نمیشه

 

تو با چشمات جادو کردی ⚡️ دلو موندم چی بگم

 

یکم آروم چه خبره امون از دست ⚡️ دلم امون از دست دلم

 

شدی ستاره ی تو آسمونم ⚡️ دیگه بی تو نمیتونم

 

آخه وصله به تو جونم مهربونم

 

تو پای ثابت قلب دیوونم ⚡️ شدی دیگه نمیتونم

 

به جون جفتمون ⚡️ بگذرم از تو نمیتونم

 

بگو با این دیوونه ⚡️میمونی عشقم همیشه

 

دل عاشق این چیزا رو ⚡️ آخه حالیش نمیشه

 

تو با چشمات جادو کردی ⚡️ دلو موندم چی بگم

 

یکم آروم چه خبره امون از دست ⚡️ دلم امون از دست دلم

 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۲۱۷۹
امید ره

سلام خسته نباشید

ممنون از آهنگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan