دانلود آهنگ ماکان بند احساسی میشم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ ماکان بند احساسی میشم

  • ۱۱:۲۳

امروز هم یک موزیک جذاب را برای شما عزیزان آماده کردیم

حالا آهنگ احساسی میشم با صدای گروه ماکان باند همینک از رسانه موزیک من با بهترین کیفیت

 

افث دانلود آهنگ ماکان بند احساسی میشم

 

متن آهنگ ماکان بند احساسی میشم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

احساسی میشم اگه پیش تو باشم مگه یه عاشق چقدر میتونه حرفای دلشو نگه ♫♪♭
دیوونه میشم اگه یکیشم با هوای قلبت با تیک تاک نبضت ♫♪♭
حرف که میزنی با اون لحن آروم و خواستنی میکنی کیش و ماتم محو رخ نگاتم ♫♪♭
حرف که میزنی با اون لحن آروم و خواستنی میکنی کیش و ماتم محو رخ نگاتم ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
یه حس نجیب توی چشای قشنگته که همیشه منو تحت تاثیر میذاره اونه که باعث میشه ♫♪♭
خودمو بسپارم وقتایی که از غم پرم به آرامش خنده با تو تا آخر عمرم با تو ♫♪♭
حرف که میزنی با اون لحن آروم و خواستنی میکنی کیش و ماتم محو رخ نگاتم ♫♪♭
حرف که میزنی با اون لحن آروم و خواستنی میکنی کیش و ماتم محو رخ نگاتم ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ماکان بند دوست دارم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۳
sara

سایت خیلی خوبی دارید

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan