دانلود نوحه ترکی سسلرم کربلا حسین کرببلا :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود نوحه ترکی سسلرم کربلا حسین کرببلا

  • ۰۵:۱۲

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک مداحی زیبا ترکی آماده کردیم با نام سسلرم کربلا حسین کرببلا

 با کیفیت عالی همراه متن نوحه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

gre دانلود نوحه ترکی سسلرم کربلا حسین کرببلا

متن دانلود ترکی سسلرم کربلا حسین کرببلا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سسلرم کرببلا حسین کرب و بلا باشدا وار شوق کربلا  ♬♫♪
آلدی صبریمی نینوا آتشین دیلدن سس گلیر …
سنده یاتان شاهه جانم فدا ای دیل الهلیلا وسیاق ♬♫♪
گوزل سهنو رواق یاندریر درد و فراق منی درد و فراق…
سسلرم کرببلا حسین کرببلا؛گول ال اوزدو گلزارینن  ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
یار ایریلدی اوز یارینن گوزل یومدو بیچاره لیلا ♬♫♪
اکبر اول ماه سیما قابارینن …
سسلدی یا ولدی علی یا ولدی ♬♫♪
یاندی اشگی الدی علی یا ولدی…
خاکینده عشق اولدو تفصیر آزادلیک اولدو تقریر  ♬♫♪
اوجالدی هم سنده ذکر تکبیر

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نوحه ترکی سسلرم کربلا حسین کرببلا

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

نوحه های مرتبط

نوحه های ترکی جدید ۱۴۰۰

  • ۵۶۲۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan