نحوه انتقال نات کوین به صرافی ها برای فروش :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

نحوه انتقال نات کوین به صرافی ها برای فروش

  • ۰۵:۱۲

سلام اینجا ارزدیجتال است ی ها 

برای فروش نات کوین آماده هستید؟ توکن نات کوین (NOT) بالاخره آمد و معاملات آن در صرافی‌ها از روز ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) آغاز می‌شود. اگر می‌خواهید نات کوین‌های خود را بلافاصله پس از آغاز معاملات بفروشید، این مقاله راهنمای شماست.

بالاخره کم کم باید آماده‌ بشیم برای فروش نات کوین

فراموش نکنید که تنها مرجع برای برداشت نات کوین و اطلاع‌رسانی‌های رسمی، ربات رسمی (@notcoin_bot) و کانال تلگرام نات کوین است و احتمالاً تا روز ۲۷ اردیبهشت که نات کوین در صرافی‌ها لیست می‌شود، مشخص خواهد شد که دقیقاً چطور می‌شود نات کوین‌های استخراج‌شده را از ربات برداشت و منتقل کرد.

اما ازآنجاکه توکن نات کوین روی شبکه تون کوین ایجاد شده است، می‌شود حدس زد که فرایند کار چگونه خواهد بود. برای آماده‌شدن در فروش نات کوین ، می‌توانید گام‌های زیر را طی کنید:

۱. کیف پول تون کوین نصب کنید

برای شروع کار یک کیف پول تون کوین روی گوشی یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید؛ چراکه برای برداشت نات کوین‌های خود به کیف پول تون کوین نیاز دارید. کیف پول خوب برای تون کوین کم نیست؛ اما یکی از بهترین گزینه‌ها، کیف پول تون‌ کیپر (TonKeeper) است.

آموزش فروش نات کوین (آخرین آپدیت)
لوگوی کیف پول TonKeeper

تون کیپر، یک کیف پول غیرامانی و امن برای ذخیره‌سازی، ارسال و دریافت رمزارز تون کوین و سایر توکن‌های مبتنی بر بلاک چین TON است. این کیف پول توسط بنیاد تون توسعه یافته است. برای دانلود این کیف پول می‌توانید به سایت tonkeeper.com مراجعه کنید.

توجه: استفاده از کیف پول رسمی تلگرام (Telegram Wallet) با توجه به تحریم‌ها برای کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود. بنابراین، از کیف پول‌های غیرامانی مانند تون‌ کیپر استفاده کنید.

۲. مقداری تون کوین برای کارمزدها نیاز است

برای اینکه بتوانید نات کوین‌های خود را برداشت یا منتقل کنید، ازآنجاکه نات کوین روی شبکه تون کوین پیاده‌سازی می‌شود، به مقدار کمی تون کوین نیاز دارید تا جابه‌جایی را انجام دهید.

با توجه به کارمزدهای پایین شبکه تون کوین، به کمتر از معادل یک دلار ارز دیجیتال تون کوین (TON) نیاز دارید. اما برای اطمینان بیشتر بهتر است حداقل ۲ دلار تون داشته باشید.

برای خرید تون کوین، هم از صرافی‌های ایرانی و هم از صرافی‌‌های خارجی می‌توانید استفاده کنید.

برای خرید سریع تون کوین می‌توانید از ویجت ارزدیجیتال هم استفاده کنید: خرید تون کوین

آموزش فروش نات کوین (آخرین آپدیت)
صفحه خرید تون کوین در وب‌سایت ارزدیجیتال

پس از خرید تون کوین از صرافی، حتماً آن را روی شبکه تون به کیف پولی که ساخته‌اید برداشت کنید.

۳. اتصال ربات نات کوین به کیف پول تون کوین برای برداشت نات کوین (هنوز قطعی نیست)

طبق آنچه که در جریان فروش ووچرهای نات کوین دیدیم، احتمالاً تا روز ۲۷ اردیبهشت که نات کوین در صرافی‌ها لیست می‌شود، ربات نات کوین امکانی را فراهم کند که کاربران بتوانند کیف پول تون کوین خود را به ربات متصل کنند و برداشت خود را انجام دهند. البته این هنوز مشخص نیست و طی روزهای آینده معلوم می‌شود که دقیقاً برداشت نات کوین‌ها به چه شکل خواهد بود.

۴. انتقال نات کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال و فروش

توکن نات کوین روز ۲۷ اردیبهشت در دو صرافی OKX و Bybit لیست می‌شود و احتمالاً خیلی سریع و در کمتر از یک ساعت وارد سایر صرافی‌های ارز دیجیتال خواهد شد.

صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم بلافاصله و همزمان با OKX از معاملات نات کوین پشتیبانی خواهد کرد.

در روز لیست می‌توانید نات کوین‌های خود را به صرافی‌های ارز دیجیتالی که از نات کوین پشتیبانی می‌کنند، منتقل کنید و از طریق آن‌ها به فروش برسانید.

برای انتقال نات کوین فقط کافی است که از بخش واریز (Deposit) صرافی، آدرس دریافت کنید و از طریق کیف پول تون کوین خود، توکن‌های نات را به آدرس صرافی ارسال (Send) کنید.

این مقاله به‌محض رسیدن آپدیت جدید از نات کوین و صرافی‌ها به‌روز می‌شود.

قابلیت برداشت (Claim) نات کوین فعال شد

خبر خوب برای همه کسانی که منتظر برداشت نات کوین‌های خود بودند! بالاخره قابلیت برداشت (Claim) نات کوین در ربات تلگرامی @notcoin_bot فعال شد. کافی است وارد ربات شوید تا گزینه «Claim» را در منوی اصلی مشاهده کنید.

مرحله اول claim

با کلیک روی دکمه «Claim»، اطلاعاتی به شما نمایش داده می‌شود. برای ادامه فرایند، روی گزینه «Next» کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

مرحله دوم claim

در این مرحله، میزان موجودی نات کوین‌های شما به نمایش درمی‌آید و دو گزینه پیش روی شماست: یک گزینه به شکل «فلش رو به بالا» و دیگری به شکل «علامت به‌علاوه» که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مرحله سوم claim

با انتخاب گزینه «فلش روبه‌بالا»، وارد صفحه «Balance Actions» می‌شوید. در اینجا باید تصمیم بگیرید که با موجودی نات کوین‌های خود چه می‌خواهید بکنید. دو گزینه پیش رو دارید:

۱. «Level up to earn more»: با انتخاب این گزینه، می‌توانید نات کوین‌های خود را به مدت ۳۰ روز استیک (سهام‌گذاری) کنید تا نات کوین‌های بیشتری کسب کنید. اما توصیه می‌کنیم فعلاً از این گزینه استفاده نکنید؛ چراکه احتمالاً فرایند استیکینگ تنها از طریق کیف پول رسمی تلگرام (Telegram Wallet) امکان‌پذیر است و با توجه به محدودیت‌های این کیف پول برای کاربران ایرانی، ریسک را بالا می‌برد. بنابراین، بهتر است فعلاً از گزینه استیکینگ صرف‌نظر کنید.

۲. «Non-custodial Wallet»: با انتخاب این گزینه، می‌توانید کیف پول غیرامانی (non-custodial) خود را به ربات نات کوین متصل کرده و نات کوین‌های خود را برداشت نمایید. البته در حال حاضر، این گزینه غیرفعال است و تا زمان عرضه رسمی نات کوین در تاریخ ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) فعال نخواهد شد.

استیک و برداشت نات کوین

اگر روی گزینه «+» کلیک کنید، می‌توانید ووچرها یا کوپن‌های نات کوین خود را به توکن NOT تبدیل نمایید.

تبدیل ووچر به نات کوین

به‌زودی و با فعال‌شدن قابلیت اتصال کیف پول‌های غیرامانی در ربات نات کوین، می‌توانید نات کوین‌های خود را برداشت کرده و در صرافی‌های مورد نظر به فروش برسانید. فعلاً تا اطلاع ثانوی منتظر باشید!

آخرین آپدیت: امکان اتصال کیف پول تون کوین به ربات نات کوین فراهم شد

خبر خوش دیگری برای دارندگان نات کوین! از ساعاتی پیش کاربران می‌توانند کیف پول تون کوین خود را به ربات نات کوین متصل کنند تا گام مهمی در مسیر برداشت نات کوین‌های خود بردارند. برای اتصال کیف پول به ربات، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. ابتدا یک بار ربات نات کوین (@notcoin_bot) خود را با زدن دستور /start ری‌استارت کنید. سپس با بازکردن ربات، گزینه اتصال کیف پول (Connect Wallet) را مشاهده خواهید کرد.

مرحله اول اتصال کیف پول به ربات نات کوین

۲. کیف پول تون کوین خود را که از قبل نصب و آماده کرده‌اید، انتخاب نمایید.

مرحله دوم اتصال کیف پول به ربات نات کوین

توجه داشته باشید که به دلیل ریسک تحریم‌ها، توصیه می‌شود از کیف پول رسمی تلگرام (Telegram Wallet) استفاده نکنید و کیف پول‌های غیرامانی همچون TonKeeper را برگزینید. کیف پول تون کیپر را می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن به نشانی tonkeeper.com دریافت و روی گوشی خود نصب کنید.

۳. پس از انتخاب کیف پول، دکمه Connect Wallet را بزنید تا فرایند اتصال تکمیل شود. بدین ترتیب، کیف پول شما به ربات نات کوین متصل خواهد شد.

مرحله سوم اتصال کیف پول به ربات نات کوین

فراموش نکنید که برای انتقال و برداشت نات کوین در روز عرضه رسمی، به مقداری تون کوین (کمتر از ۲ دلار) در کیف پول خود احتیاج خواهید داشت تا کارمزد تراکنش‌ها را پوشش دهید. بنابراین از هم‌اکنون مقداری تون کوین تهیه کنید تا در روز موعود آماده باشید.

به‌زودی و با لیست‌شدن نات کوین در صرافی‌ها، امکان انتقال نات کوین از ربات به کیف پول و سپس فروش آن در صرافی‌های منتخب فراهم خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به‌روزرسانی‌های این مقاله را دنبال کنید.

سوالات متداول

قیمت نات کوین در زمان لیست چقدر خواهد بود؟

قیمت دقیق نات کوین تا روز لیست‌شدن در صرافی‌ها مشخص نیست؛ اما در زمان نگارش این مقاله، در سایت getgems.io که بازار پیش‌فروش نات کوین در آن برگزار می‌شود، هر ۱۰هزار نات کوین، حدود ۷۷ دلار معامله می‌شود.

چرا نات کوین‌هایم در ربات کم شده است؟

اگر چند میلیون نات کوین داشته‌اید و اکنون در ربات تعداد آن به چند هزار واحد رسیده است، جای نگرانی ندارد. در روز ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین)، پروژه نات کوین مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های تحول‌آفرین را در چارچوب فاز سوم توسعه خود اعلام کرد. در صدر این تغییرات، کاهش ۳ رقم از ارزش توکن‌ها، کوپن‌ها و ارزهای درون‌بازی قرار دارد. به‌عنوان مثال، ۱۰ میلیون نات کوین معادل ۱۰,۰۰۰ توکن NOT شده‌ است و ۸۰ تریلیون سکه درون‌بازی به ۸۰ میلیارد توکن NOT تبدیل شده است.

آیا ممکن است ایرانی‌ها در برداشت نات کوین تحریم شوند؟

احتمال آن خیلی کم است؛ اما تا روز لیست‌شدن نات کوین در صرافی‌ها هیچ‌چیز بعید نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که برداشت نات کوین‌ها از ربات نات کوین به چه شکل خواهد بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan