دانلود آهنگ سامان جلیلی نازک نارنجی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ سامان جلیلی نازک نارنجی

  • ۱۹:۱۳

سلام به دوستان خوب موزیک من امروز برای شما عزیزان یک آهنگ بسیار زیبا از سامان جلیلی عزیز با عنوان نازک نارنجی رو آماده کردیم امیدواریم بپسندید

کیفیت عالی+متن ترانه و پخش آنلاین دانلود با لینک مستقیم و رایگان

fwa دانلود آهنگ سامان جلیلی نازک نارنجی

متن آهنگ سامان جلیلی نازک نارنجی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نمیزاره خیلی چیزارو نگم بت نگاه قشنگت 
نمیزاره حرفاتو یادم نیارم دل بی قرارم
نمیزاره از تو نپرسم کجایی هوای دوتایی 
نمیزاره راضم بمیره به نا حق جشای دهن لق
حواست بهم باشه که نازک نارنجی تر از عاشقا نیست 

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
حواست بهم باشه که اگه نباشی دلم روبه راه نیست 
چشای تو همه چیز منه نکنه بشکنه دل منو
میخام ازت که یه بارم شده واسه تو فقط من باشم و تو 
حواست بهم باشه که نازک نارنجی تر از عاشقا نیست
حواست بهم باشه که اگه نباشی دلم روبه راه نیست 

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سامان جلیلی نازک نارنجی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan