دانلود مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام میثم مطیعی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام میثم مطیعی

  • ۱۰:۴۴

امروز در این ساعت نوحه میاد خاطراتم جلوی چشام با صدای مداح خوب کشورمون میثم مطیعی را آماده کردیم میتونید رایگان دانلود کنید وآنلاین گوش دهید با کیفیت عالی+متن ترانه

vbn دانلود مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام میثم مطیعی

متن  مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام میثم مطیعی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میاد خاطراتم جلوی چشام  ♬♫♪
من اون خستگی تو راهو میخوام…
میخواستم مثل اهل بیت حسین ♬♫♪
با اهل و عیالم، پیاده بیام…
آهِ حسرت تو سینمه و ♬♫♪
میباره چشام به پای غمت …

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
این غم کم نیست  ♬♫♪
لیاقتشو ندارم آقا! بیام حرمت …
جاده به جاده پای پیاده  ♬♫♪
جا موندم اما زائر زیاده…
پریشونه حالم فدای سرت  ♬♫♪
فدای پریشونیه خواهرت…
این اشکام برای خودم نیست فقط ♬♫♪
دلم تو خرابه اس  پیشِ دخترت …

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی میاد خاطراتم جلوی چشام میثم مطیعی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan