دانلود آهنگ تیتراژ سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

  • ۱۰:۴۴

امروز تیتراژ پایانی سریال کلبه ای در مه رو آماده کردیم که این روز ها از شبکه سه سیما در حال پخش است این تیتراژ رو میتونید با صدای زیبای  فریدون آسرایی با متن و کیفیت خیلی عالی بصورت رایگان دانلود کنید+پخش آنلاین

از انتخاب موزیک من بسیار خرسندیم

دانلود آهنگ تیتراژ سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

متن تیتراژ سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من چه میخواهم مگر خاک سر کوی تورا
جز غم آن چشم های ماجراجوی تورا

جز هوای ابری آن چشم های مه شده
بی تو یه بغضم که در آغوش سینه له شده
مجنون کن این قلب شکسته را دیوانه کن این جان خسته را
تو دوری و من در هوای تو عاشقم بیا
عشق تو میخواهد دلی که رفت
تو موجی و من ساحلی که رفت

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم بیا
در هوای گریه هایم بغض آرام تو بود

عشق اگر عشق است تنها در سرانجام تو بود
از خیالت هرکجا آرامش جان خواستم
آه از من باز هم از درد درمان خواستم
مجنون کن این قلب شکسته
را دیوانه کن این جان خسته را

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین آهنگ*موزیک من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۱۴۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan