دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

  • ۰۷:۴۱

یک ترانه بسیار زیبا از فرزاد فرخ با نام عشق معصومانه با بهترین کیفیت +متن ترانه لینک دانلود رایگان و پخش آنلاین رو آماده کردیم برای شما عزیزان موزیک من

fse دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

 

متن دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

شبیه تو کسی تو قلب من جایی نداشته شبیه من کسی انقد تورو دوست نداشته 🎵🎶
بیا دنیامو روشن کن بیا آغوشمو تنگ کن بمون با من تو ای زیباترینم
به من لبخند بزن گاهی بمون هرجور که میخواهی کنار تو یه عمر عاشقترینم 🎵🎶🎵
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم 🎵🎶🎵
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم 🎵🎶

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
نبض احساس من دست توئه رویای من قصه پرداز اون چشمای تو زیبای من
کنج قلبم فقط جای توئه جانان من عاشقانه با تو هستم 🎵🎶
تو دلیل زندگی و حال عاشقانمی من پر از عشق و امیدم وقتی تو کنارمی
تو تمام عشق معصومانه ی خیالمی عاشقانه با تو هستم 🎵🎶🎵
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم 🎵🎶
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم 🎵🎶🎵

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فرزاد فرخ عشق معصومانه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan