دانلود آهنگ راغب بیچاره فرهاد :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ راغب بیچاره فرهاد

  • ۰۹:۲۸

امروز هم برای شما یک موزیک زیبا بنام بیچاره فرهاد با صدای دانلود راغب رو آماده کردیم با کیفیت عالی +متن ترانه دانلود رایگان با پخش آنلاین

gr دانلود آهنگ راغب بیچاره فرهاد

متن آهنگ راغب بیچاره فرهاد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حال خوش من با تو پایان ندارد شادم که عشق تو درمان ندارد ♫♪
عطر تو به جانم افتاد مرا داده بر باد عطر تو چه شیرین است بیچاره فرهاد ♫♪
دلربایی دلبر ای دلربای محشر دنیام شدی آخر دورت بگردم ♫♪
من آمدم بازم میگیرمت در بر دنیام شدی آخر دورت بگردم ♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
تو چه جذابی چه تماشایی دل که دیوانه شد از این همه زیبایی ♫♪
دیدم آشفتم با خودم گفتم گرچه کوهم ولی در دام تو می افتم ♫♪
دلربایی دلبر ای دلربای محشر دنیام شدی آخر دورت بگردم ♫♪
من آمدم بازم میگیرمت در بر دنیام شدی آخر دورت بگردم ♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب بیچاره فرهاد

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۹۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan