دانلود آهنگ کبوتر من بال و پر من از میلاد افضلی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ کبوتر من بال و پر من از میلاد افضلی

  • ۰۸:۴۳

 

سلام به علاقه مندان به موسیقی شمالی و شمالی های عزیز امروز آهنگ زیبای کبوتر من از خواننده ی خوش صدای شمالی میلا افضلی

این آهنگ جزء آهنگ های پرطرفدار و مورد علاقه مردم خطه شمال کشور است.

برای شما عزیزان این آهنگ با متن کامل کیفیت عالی پخش آنلاین لینک رایگان و مستقیم دانلود محیا هست

از شنیدن این موسیقی لذت ببرید و با موزیک من همراه باشید 

دانلود آهنگ کبوتر من بال و پر من از میلاد افضلی

 

متن آهنگ کبوتر من بال و پر من از میلاد افضلی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ساروی هستم دادا من پهلوون♪♪℘
رقیب ندارمه دادا کل جهون♪♪℘
صحبت غیرت بوه مردانگی♪♪℘
با غیرت هستنه ساری ای وچون♪♪℘
قشنگ ساری می وطن♪♪℘
منی جان و منی تنی♪♪℘
بووشم من تی فدا♪♪℘
می وطن هسته دادا ♪♪℘
کبوتر من، بال و پر من تاج سر من ای دلبر من ♪♪℘
کل ایرون پا سولبزن همه جا ره ور بزن ♪♪℘
تره گومه ها برار ساری اتا سر بزن♪♪℘
کبوتر من بال و پر من تاج سر من ای دلبر من ♪♪℘
ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
ای خدا ای خدا بووشم چلچلا♪♪℘
پر بزنم ای خدا شیسه بیمیرم دلبرا ♪♪℘
کبوتر من بال و پر من تاج سر من ای دلبر من♪♪℘
ساری ای وچون خدا، همه پاک و بی ریا ♪♪℘
همه هستنه پهلوون با صفا و مهربون ♪♪℘

کبوتر من بال و پر من تاج سر من ای دلبر من♪♪℘
عشق من ساری خدا اگه جنگ بوو دادا ♪♪℘
جمع کمی شی جوونا شی جان ره کمی فدا♪♪℘
کبوتر من بال و پر من تاج سر من ای دلبر من♪♪℘
ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

  • ۱۶۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan