دانلود آهنگ فریدون آسرایی مه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ فریدون آسرایی مه

  • ۰۸:۲۴

سلام به دوستداران فریدون آسرایی امروز آهنگ مه رو آماده کردیم که تقدیمتون میکنیم

شما عزیزان میتوانید قبل از دانلود رایگان با لینک مستقیم متن ترانه را بخوانید و آنلاین گوش کنید اگه پسندید با کیفیت عالی دانلود کنید

از انتخاب موزیک من سپاسگذاریم

photo ۲۰۲۱ ۰۶ ۰۸ ۲۱ ۰۱ ۰۳ دانلود آهنگ فریدون آسرایی مه

متن  آهنگ فریدون آسرایی مه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من چه میخواهم مگر خاک سر کوی تورا جز غم آن چشم های ماجراجوی تورا ♫♪
جز هوای ابری آن چشم های مه شده بی تو یه بغضم که در آغوش سینه له شده…
مجنون کن این قلب شکسته را دیوانه کن این جان خسته را ♫♪
تو دوری و من در هوای تو عاشقم بیا …
عشق تو میخواهد دلی که رفت تو موجی و من ساحلی که رفت ♫♪
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم بیا …

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
در هوای گریه هایم بغض آرام تو بود عشق اگر عشق است تنها در سرانجام تو بود ♫♪
از خیالت هرکجا آرامش جان خواستم آه از من باز هم از درد درمان خواستم…
مجنون کن این قلب شکسته را دیوانه کن این جان خسته را ♫♪
تو دوری و من در هوای تو عاشقم بیا …
عشق تو میخواهد دلی که رفت تو موجی و من ساحلی که رفت ♫♪
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم بیا …

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فریدون آسرایی مه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۷۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan