دانلود آهنگ امیر عباس گلاب هی تو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب هی تو

  • ۱۳:۱۲

امروز هم با شما هستیم با آهنگ امیر عباس گلاب با عنوان هی تو با کیفیت عالی +تکست و پخش آنلاین و دانلود رایگان با لینک مستقیم

jyt دانلود آهنگ امیر عباس گلاب هی تو

 

متن آهنگ امیر عباس گلاب هی تو

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هی هی تو تو چشمام نگاه کن دیوونم منو سر به راه کن ♩♬♫
هی هی تو حالا دیگه جز من هر عشقی باهات میشه دشمن
سرتو بچرخون که همه خوبی بدیات مال منه ♩♬♫
یه جوری باهام باش که کسی نتونه بهم حرف بزنه
خودتو عوض کن یه نمه تا میتونی فرق کن با همه ♩♬♫
کسی که دلش پیش منه نمیتونه دورم بزنه
هی هی تو هی تو هی تو  ♩♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
هی هی تو ببین چی شدم من چی دارم که از دست بدم من ♩♬♫
هی هی تو یه وقت کم نیاری کاش نبینم هوامو نداری
سرتو بچرخون که همه خوبی بدیات مال منه ♩♬♫
یه جوری باهام باش که کسی نتونه بهم حرف بزنه
خودتو عوض کن یه نمه تا میتونی فرق کن با همه ♩♬♫
کسی که دلش پیش منه نمیتونه دورم بزنه
هی هی تو هی تو هی تو  ♩♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

امیر عباس گلاب هی تو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan