دانلود آهنگ مسیح ما :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مسیح ما

  • ۰۵:۳۲

سلام به همه کاربران عزیز موزیک من امروز هم یک ترانه پر انرژی تقدیم شما 

 آهنگی از مسیح  به نام مسیح ما همراه با بهترین کیفیت پخش آنلاین و متن ترانه

با موزیک من باشید و از بروز ترین آهنگ ها لذت ببرید

vcb دانلود آهنگ مسیح ما

متن ترانه مسیح ما

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دلم نمیرسه زورش نمیخوام حتی به زورش🎵🎶
ببین یه روز میشکنه دلت منتظرم برسه روزش
چرا شد همه چی عوض زود نکنه حوس بود🎶🎵
عشق تو قشنگ بود اما از دور
برگرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد🎶
اینجوری نگاه نکن نمی گم برگرد بهت🎵
حتی اگه دلم واسه دلت پر زد
ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
چرا نمی تونم داد بزنم این دلو از جاش بکنم
تا میخوام از یاد ببرم تو رو صدات میپیچه باز تو سرم🎵🎶
تو ما شدی بدون من قول دادی بمونی یه روز به من
واسه تو چرا همه چی فرق کرد یهو چی شد بگو به من🎶
برگرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد🎶
اینجوری نگاه نکن نمی گم برگرد بهت🎵
حتی اگه دلم واسه دلت پر زد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مسیح ما

پخش آنلاین همین موزیک

150

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan