دانلود آهنگ راغب بی احتیاط :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ راغب بی احتیاط

  • ۰۵:۳۲

یک  ترانه زیبا از راغب بنام بی احتیاط را برای شما عزیزان آماده کردیم امیدواریم بپسندید

میتونید بصورت آنلاین گوش بدید و یا با بهترین کیفیت دانلود نماید با لینک مستقیم و رایگان اگه متن ترانه رو هم دوست داشتید میتونید ببینید

از انتخاب موزیک من سپاسگذاریم

faw 2 دانلود آهنگ راغب بی احتیاط

 

متن آهنگ راغب بی احتیاط

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

انقدر بی احتیاط خیره شدم توی چشات یه کاری کردی با دلم هیچی به چشمم نمیاد ♩
انقدر دنبال عشق پرسه زدم توی چشات تو میدزدیدی نگاتو میدونم سخته برات ♩
تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کیشدی ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم ♩
تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست 

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
عشقو از اونی بپرس که حرفش سکوته فاصلش با تو یه دنیاس اما رو به روته 
اونکه ترسید از خیالش از حسی که داره حسرتش این بود یه بار بشینه کنارت ♩♬♫
تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کیشدی ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم
تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست ♩♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب بی احتیاط

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan