دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 4 :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 4

  • ۰۶:۳۲

 

تیتراژ سریال زیبای بچه مهندس۴ رو برای شما عزیزان آماده کردیم

امیدواریم بپسندید

سریال بچه مهندس چهار ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۰ پخش میشود با صدای حمید حامی همراه متن ترانه+کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود آهنگ سریال بچه مهندس 4 حمید حامی

متن آهنگ سریال بچه مهندس 4

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

سر میکشم  من از سر دلتنگی آرامش عمیق جنوبت را
هر فصل شانه میزنم آهسته امواج گیسوان غروبت را
از من بپرس خوبی حالت دریای چشم های زلالت را
وقتی که در هوای تو میبافم رویای سبز شال شمالت را
از غم اگر که تلخ شود کامم حتی اگر شکسته شود جامم
از من نخواه خانه آرامم نام تورو به خاطره بسپارم
در قلب خود هوای وطن دارم روی لبم ترانه ایران است
آغاز بی قراری من با تو رقصی چنین میانه میدان است

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ تیتراژ بچه مهندس 4

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

موزیک من مرجع دانلود جدیدترین آهنگ ها

  • ۱۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan