تیتراژ سریال حورا امیر تسلیمی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

تیتراژ سریال حورا امیر تسلیمی

  • ۱۰:۴۷

امروز هم یک تیتراژ جدید برای شما عزیزان آماده کردیم تیتراژ سریال حورا با صدای امیر تسلیمی

دانلود رایگان با لینک مستقیم ،پخش آنلاین و با دو کیفیت خوب +متن ترانه 

با موزیک من همراه باشید

دانلود آهنگ سریال حورا امیر تسلیمی

متن تیتراژ سریال حورا امیر تسلیمی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

به دلم نشست و رفت دل به من نبست و رفت🎶🎵
عاشقش شدم ولی قلبمو شکست و رفت
زندگی بدون تو منو دست کم گرفت🎶🎵

هوا هر جا ابری شد دلم واسه تو گرفت
من ماندم و شهری که بی او هوا ندارد🎶🎵
من ماندم و دردی که جز او دوا ندارد
دلم گرفته به خاطر او خبر ندارد🎶🎵
دلم گرفته خدا کند باز باران ببارد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
بی هوای تو همه زندگیم روی هواست
دل به تو سپردم و تو منو دلت نخواست🎶🎵
من هنوزم عاشقم جای خالیت شاهده
کی قرار زندگی روی خوش نشون بده🎶🎵
من ماندم و شهر که بی او هوا ندارد

من ماندم و دردی که جز او دوا ندارد🎶🎵
دلم گرفته به خاطر او خبر ندارد
دلم گرفته خدا کند باز باران ببارد🎶🎵

تیتراژ سریال حورا امیر تسلیمی

تیتراژ سریال حورا امیر تسلیمی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۱۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan