دانلود آهنگ علی یاسینی غریبه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی یاسینی غریبه

  • ۲۲:۱۰

سوپرایز دیگر از موزیک من  آهنگ زیبایی علی یاسینی به نام غریبه  و بهترین کیفیت +متن ترانه و پخش آنلاین به اضافه دانلود رایگان با لینک مستقیم

gre 4 دانلود آهنگ علی یاسینی غریبه

 

متن آهنگ علی یاسینی غریبه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ای غریبه کجایی بیا خوش نیست حال ما ♫♪♭
میدونی که دوا درمون کردنش کار شماست
پشت ما هر چی که خواستی گفتی بین آدم ها ♫♪♭
ولی باز این دل ما صندوقچه راز شماست
تو که بی رحم نبودی بگو کی یاد تو داده ♫♪♭
بزن بزن بزن تو حالا که زورت زیاده
مشکل از ما بوده که واسه تو انقدر دوییدیم ♫♪♭
مشکل از ما بوده که راه اومدیم پای پیاده
نپرس از حال داغونم و چشم های کبودم ♫♪♭
میدونی من دیوونه ام میدونی من حسودم
میکنم سعیم رو هر دفعه نیای آدم نمیشه ♫♪♭
کاشکی چشم های قشنگ تو شبیه همه بودن

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
نپرس از حال داغونم و چشم های کبودم ♫♪♭
میدونی من دیوونه ام میدونی من حسودم
میکنم سعیم رو هر دفعه نیای آدم نمیشه ♫♪♭
کاشکی چشم های قشنگ تو شبیه همه بودن
کسی جز تو حریف این دل زخمی ما نیست ♫♪♭
برای من خودت قشنگ ترین درمون و دردی
نمیوفتی چرا تو از چشم های من غریبه ♫♪♭
باید از تو متنفر شم با این کار ها که کردی
نپرس از حال داغونم و چشم های کبودم ♫♪♭
میدونی من دیوونه ام میدونی من حسودم
میکنم سعیم رو هر دفعه نیای آدم نمیشه ♫♪♭
کاشکی چشم های قشنگ تو شبیه همه بودن

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی یاسینی غریبه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan