دانلود آهنگ امیرحسین آرمان خواستنی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ امیرحسین آرمان خواستنی

  • ۱۰:۰۳

امروز یک ترانه ای زیبا با صدای امیرحسین آرمان بنام خواستنی رو آماده کردیم با دو کیفیت زیبا +متن ترانه امیدواریم بپسندید

از اینک موزیک من را انتخاب کردید سپاسگذاریم

fe دانلود آهنگ امیرحسین آرمان خواستنی

متن آهنگ امیرحسین آرمان خواستنی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

این روزا اصلا مهم نیست من چه تصمیمی بگیرم ♬♫♪
چون به هر سمتی که میرم به تو میرسه مسیرم
با همه ساکت و سردم با تو حرف زیاد دارم ♬♫♪
شک کنم به همه دنیا به تو اعتماد دارم
تمام خواستنِ منی من آرزوم داشتنته ♬♫♪
اینقد که من دوست دارم همه شهر دشمنته
تمام خواستنِ منی من آرزوم داشتنته ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
اینقد دوست دارم همه شهر دشمنته ♬♫♪
دوست دارم بهت نگاه کنم کنارت اشتباه کنم
بشکنم هرچی پلِ پشت سرم از خودمم بگذرم واسه تو ♬♫♪
تمام خواستنِ منی من آرزوم داشتنته
اینقد که من دوست دارم همه شهر دشمنته ♬♫♪
تمام خواستنِ منی من آرزوم داشتنته
اینقد دوست دارم همه شهر دشمنته ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

امیرحسین آرمان خواستنی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan