دانلود آهنگ راغب آواره :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ راغب آواره

  • ۲۲:۰۸

امشب ترانه زیبای از خواننده عزیز راغب رو برای شما عزیزان موزیک من آماده کردیم بنام آواره همین الان میتونید با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید و گوش دهید ولذت ببرید

با دو کیفیت عالی و همراه متن ترانه

Ragheb Avareh دانلود آهنگ راغب آواره

 

متن آهنگ راغب آواره

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

عاشق کش زیبای من نوش جانت همه دارایی من ♫♪♭
ای خانه ات آباد مرا ویرانه کردی از خانه گریزان مرا دیوانه کردی..
دریایی و از ماهی مگر خبر نداری من غرق توام اما مرا باور نداری ♫♪♭
آواره که ترسی از خیابان ندارد دیوانه کجا سر به بیابان نگذارد..
باران ببارد شاید که مرا یاد تو آرد ♫♪♭
عاشق کش زیبای من نوش جانت همه دارایی من..
ای خانه ات آباد مرا ویرانه کردی از خانه گریزان مرا دیوانه کردی ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
من باغ بی باغبانم گلی در من نمیروید ای یار ♫♪♭
آشفته و بی نام و نشانم کسی از من نمیگوید ای یار..
از این کوچه به آن کوچه مرا میکشانی تو از درد پریشانی چه دانی ♫♪♭
دریایی و از ماهی مگر خبر نداری من غرق توام اما مرا باور نداری..
آواره که ترسی از خیابان ندارد دیوانه کجا سر به بیابان نگذارد ♫♪♭
باران ببارد شاید که مرا یاد تو آرد …
عاشق کش زیبای من نوش جانت همه دارایی من ♫♪♭
ای خانه ات آباد مرا ویرانه کردی از خانه گریزان مرا دیوانه کردی..

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب آواره*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۷۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan