دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بارون :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بارون

  • ۱۹:۲۲

امشب  با صدای گرشا رضایی به نام بارون رو آماده کردیم 

با بهترین کیفیت همراه متن ترانه و لینک مستقیم و رایگان

امیدواریم بپسندیدی

با موزیک من همراه باشید

Garsha Rezaei Music fa.com دانلود آهنگ گرشا رضایی بارون

متن آهنگ بارون از گرشا رضایی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگسازی : مهدی سفیدگر / شاعر : آتوسا کلانتری / تنظیم کننده : عماد طغرایی

پاییز دلش هواتو کرده ببین سوزه و سرده…

سر هیچ و پوچ دنیا منو جا گذاشتی اما ♬♫♪
عین روز روشنه واسم پشیمونی همین حالا..
عیب نداره عزیزم رفتی و حالم رو ندیدی که ندیدی ♬♫♪
من فراموشی گرفتم تو بگو با رفتنت به چی رسیدی..
بارون بازم هوای غم داره تورو زیادی کم داره یه ♬♫♪
بغضی از تو جا موند تو دلش همش میباره..
پاییز دلش هواتو کرده ببین سوزه و سرده ♬♫♪
با غصه هی میپرسه عشق تو کی برمیگرده..
آخ قربون چشات پس کجایی خب ته پاییزه ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

انگاری که برات دریا از تو آسمون میریزه بارون آخ بارون  ♬♫♪
هیچ تکیه گاهی جز ساحل شونه ی تو زیبا نیست..
تو میدونی کسی قد من دیوونه ی دریا نیست بارون …
بارون بازم هوای غم داره تورو زیادی کم داره ♬♫♪
یه بغضی از تو جا موند تو دلش همش میباره..
پاییز دلش هواتو کرده ببین سوزه و سرده ♬♫♪
با غصه هی میپرسه عشق تو کی برمیگرده..
بارون بازم هوای غم داره تورو زیادی کم داره ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

گرشا رضایی بارون

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan