دانلود آهنگ سینا سرلک فاتحه خوان من تویی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سینا سرلک فاتحه خوان من تویی

  • ۱۱:۴۶

هم اکنون موزیک من یک ترانه بسیار زیبا باصدای سینا سرلک رو آماده کرده با عنوان فاتحه خوان من تویی همراه با متن ترانه و کیفیت خیلی عالی با ما همراه باشید

erty دانلود آهنگ سینا سرلک فاتحه خوان من تویی

متن آهنگ سینا سرلک فاتحه خوان من تویی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آمده ام که تا به خود گوش کشان کشانمت ♬♫♪
×!!× بی دل و بی خودت کنم در دل و جان نشانمت
آمده ام که تا تو را جلوه دهم در این سرا ♬♫♪
×!!×همچو دعای عاشقان فوق فلک رسانمت
جان و روان من تویی فاتحه خوان من تویی ♬♫♪
×!!×فاتحه شو تو یک سری تا که به دل بخوانمت
صید منی شکار من گر چه ز دام جسته ای ♬♫♪
×!!×جانب دام باز رو ور نروی برانمت
زخم پذیر و پیش رو چون سپر شجاعتی ♬♫♪
×!!×گوش به غیر زه مده تا چو کمان خمانمت

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
از حد خاک تا بشر چند هزار منزلست ♬♫♪
×!!×شهر به شهر بردمت بر سر ره نمانمت
جان و روان من تویی فاتحه خوان من تویی ♬♫♪
×!!×فاتحه شو تو یک سری تا که به دل بخوانمت
صید منی شکار من گر چه ز دام جسته ای ♬♫♪
×!!×جانب دام باز رو ور نروی برانمت
جان و روان من تویی فاتحه خوان من تویی ♬♫♪
×!!×فاتحه شو تو یک سری تا که به دل بخوانمت
صید منی شکار من گر چه ز دام جسته ای ♬♫♪
×!!×جانب دام باز رو ور نروی برانمت

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سینا سرلک فاتحه خوان من تویی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan