دانلود آهنگ جدید راغب رویا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید راغب رویا

  • ۱۱:۴۸

امشب یک ترانه زیبای از راغب بنام رویا را آماده کردیم

امیدواریم دوست داشته باشید

با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه

vcb دانلود آهنگ راغب رویا

متن آهنگ جدید راغب رویا

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

زیبای دلم بی تابت شدم دل دادم به تو بی خوابت شدم♬♫♪
تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب..
با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب ♬♫♪
چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین..
میخوام بگم دوست دارم همین  ♬♫♪
تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون..
همیشه پای عشق من بمون ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
باز یادم بیار احساساتتو تو گوشم بخون میشم واسه تو♬♫♪
تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب..
با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب ♬♫♪
چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین..
میخوام بگم دوست دارم همین♬♫♪
تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون..
همیشه پای عشق من بمون  ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب رویا

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan