دانلود آهنگ کسرا زاهدی دریا شو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ کسرا زاهدی دریا شو

  • ۰۷:۵۸

همینک برای شما عزیزان ترانه دریا شو با صدای کسرا زاهدی را آماده کرده ایم

با دو کیغیت عالی همراه متن ترانه

از انتخاب موزیک من سپاسگذاریم

ery دانلود آهنگ کسرا زاهدی دریا شو

متن آهنگ کسرا زاهدی دریا شو

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم ♩♬♫
ماندم چگونه در غمت آن کس که میخواهی شوم …
پیله شوی پروانه ام از عشق تو دیوانه ام ♩♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
ای خانه ات آباد ببین من خانه ای ویرانه ام …
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد ♩♬♫
قلب من را نگاه تو به هم میریزد …

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

کسرا زاهدی دریا شو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan