تیتراژ سریال بیگانه ای با من است :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

تیتراژ سریال بیگانه ای با من است

  • ۲۲:۱۱

در این ساعت برای شما عزیزان یک تیتراژ فوق العاده آماده کردیم

تیتراژ سریال بیگانه ای با من است با صدای مجید حسین خانی که این شب ها (۱۵/۱۰/۹۹ )از شبکه دو سیما ساعت ۲۱:۳۰در حال پخش است

با کیفیت عالی همراه متن ترانه

متن تیتراژ سریال بیگانه ای با من است

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

باران که میبارد دلم پر میشود از درد
من را جدا کرد از خودم کاری که باران کرد
تا راهی رفتن شدم حسرت به دوشم کرد
ای حسرت شب های بارنی ام برگرد
بیدارم و انگار دارم خواب میبینم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
میخوابمو این خانه را بی تاب میبینم
هم خانه بارانمو آتش گرفته خانه ام
یک عمر با خود دشمنو با دیگران بی گانه ام
با من چه کردی ای دل دیوانه ام
بی تابمو درگیر این حسن نفسگیرم
دارم از این وابستگی دلشوره میگیرم
ای حسرت شب های بی بارنی ام برگرد
آخر چگونه میشود با دلهره سر کرد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ تیتراژ سریال بیگانه ای با من است

پخش آنلاین همین موزیک

  • ۹۸۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan