دانلود آهنگ راغب فریبکار :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ راغب فریبکار

  • ۰۲:۰۰

امروز یک ترانه زیبا با صدای راغب بنام فریبکار را آماده کردیم

همراه متن ترانه با دو کیفیت عالی

امیدواریم لذت ببرید

rtj دانلود آهنگ راغب فریبکار

متن آهنگ راغب فریبکار

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

که گفته بعد تو یه بغض بی جانم که گفته شب به شب من در خیابانم ♬♫♪
گریه نمیکنم ببین که گفته خورده ام زمین برو ♬♫♪
چه فرقی میکند چه ها گذشت بر من چه فرقی میکند تو رفته ای اصلا ♬♫♪
گذشته فکر تو زسر چه فرقی میکند دگر برو ♬♫♪
چه ساده تو شکستی عاشقت را به چه فروختی عاقبت خودت را ♬♫♪
به چه فروختی عاقبت خودت را ♬♫♪
کاش نمیدیدم آن چشمان فریبکارت را ♬♫♪
تو گفتی عاشقی اما نبودی تو که ماهی این دریا نبودی ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
رفت همه احساسم ای یار نمک نشناسم ♬♫♪
چرا عهدی که بستی را شکستی تو گفته بودی تا همیشه هستی ♬♫♪
من را که تو آزردی حرمت دل بردی بیچاره دیگری که بعد من رسد به تو ♬♫♪
در دام تو افتادم پای تو ایستادم چه کردی با دلم برو زخاطرم برو ♬♫♪
کاش نمیدیدم آن چشمان فریبکارت را ♬♫♪
تو گفتی عاشقی اما نبودی تو که ماهی این دریا نبودی ♬♫♪
رفت همه احساسم ای یار نمک نشناسم ♬♫♪
چرا عهدی که بستی را شکستی تو گفته بودی تا همیشه هستی ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

راغب فریبکار

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۵۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan