دانلود آهنگ امین قباد گریه نکن :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ امین قباد گریه نکن

  • ۱۷:۲۳
امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به نام گریه نکن از امین قباد با کیفیت عالی همراه متن ترانه

jt دانلود آهنگ امین قباد گریه نکن

 

متن آهنگ امین قباد گریه نکن

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

چشات حیفه انقدر گریه کن …
گریه نکن گریه نکن ♬♫♪
یه کاری نکن بغض من بشکنه…
گریه نکن گریه نکن ♬♫♪
خودت خوب میدونی که قلبم هنوز…
واسه لبخند تو میزنه گریه نکن نکن ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
نمیزارم اصلا تو تنها بشی…
مثه سایه من راه میام پا به پات ♬♫♪
نمیخوام ببینم دیگه اشکتو…
هنوزم میمیرم واسه خنده هات ♬♫♪
گریه نکن گریه نکن…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

امین قباد گریه نکن

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan