دانلود آهنگ کسری زاهدی شاخه گل من نیومد :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

  • ۱۱:۴۲
امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به نام شاخه گل من نیومد با کسری زاهدی
با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه 

wat دانلود آهنگ کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

 

متن کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد  ♬♫♪
شاخه گل من نیومد سایه بونم آسمون شد ..
ماه آسمون در اومد شاخ گل من نیومد ♬♫♪
وای همه ی گل ها میدونن تو نیای بهار نمیشه..
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه ♬♫♪
همه ی گل ها میدونن تو نیای بهار نمیشه..
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه ♬♫♪
نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد ..
شاخه گل من نیومد ♬♫♪
سایه بونم آسمون شد ماه آسمون در اومد..

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
شاخ گل من نیومد ♬♫♪
باز شکستم نشستم دل و دیوونه کردم..
رو دوش جدایی دوباره خونه کردم ♬♫♪
من خودم دنیای دردم دنیای دردم..
رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم ♬♫♪
یه گلدون شقایق براش از باغچه چیدم..
درد این عشق و کشیدم درد این عشق و کشیدم ♬♫♪
وای همه ی گل ها میدونن تو نیای بهار نمیشه ..
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه ♬♫♪
همه ی گل ها میدونن تو نیای بهار نمیشه..
باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۶۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan