دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

  • ۱۴:۲۰
امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به نام آخرش قشنگه با صدای علیرضا طلیسچی با کیفیت عالی همراه متن ترانه

talischi دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

 

متن موزیک آخرش قشنگه با صدای علیرضا طلیسچی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آخرش قشنگه…

وقتی که دست تکون میدیو

این دله ، که تنگه

اونو با دست نشون میدیو

اون شبای بعدش ، اون شبای بعدش

آخرش یه من میمونم یه تو…

یه قلب نداری که تو

منی که با عشق میشینم به پات

دارم حال میکنم باهات

بگو جات کی رو بذارم؟؟؟!من

نه د قلب نداری تو…

بزودی….

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

توضیحات علیرضا عزیز در صفحه شخصی خودش:

خیلی دلم براتون تنگ شده…
انقدر که “آخرش قشنگه” رو آماده کردیم و تو نوبت مجوز و پخش قرار دادیم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan