دانلود تیتراژ سریال چادر گلدار علیرضا افتخاری :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود تیتراژ سریال چادر گلدار علیرضا افتخاری

  • ۰۶:۰۸
امروز در این ساعت یک تیتراژ زیبا برای شما عزیزان موزیک من داریم  تیتراژ سریال چادر گلدار با صدای علیرضا افتخاری /روزهای بهتر
همراه متن ترانه و با کیفیت عالی

علیرضا افتخاری - روزهای بهتر

متن تیتراژ پایانی سریال چادر گلدار علیرضا افتخاری

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دل دل دیوونه هر بار به تو نگفتم تا نشکنی ای دل به تو خیری نرسد

با همین بهونه از عشقی که داری پا پس نکش ای دل که به غیری نرسد

اگه که غمگین اگه که شادی تو برگ زردی تو دست بادی

نبر ز خاطر تو این هیاهو غمی که خوردی دلی که دادی

تو مث نوری همیشه روشن دو قطره اشکی تو چشم من

چون موجی از جان به تو دل بندم کی از پا بنشینم تا ساحل

تو با من نفسی تا ننشینی من آهی نکشم آرام از دل

من به تو نگویم راز دل تنها چون نپذیری تو ترک مرا

گاهی پنهون گاهی پیدا گاهی تاریک گاهی روشن

تب عشقی که تو دادی نرود از تن من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

 ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی      آهنگساز : عماد توحیدی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

 چون موجی از جان به تو دل بندم کی از پا بنشینم تا ساحل

تو با من نفسی تا ننشینی من آهی نکشم آرام از دل

گاهی پنهون گاهی پیدا گاهی تاریک گاهی روشن

تب عشقی که تو دادی نرود از تن من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هم اکنون گوش کنید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۴۳۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan