دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عمدا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عمدا

  • ۱۴:۲۲

امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  با صدای سینا شعبانخانی به نام عمدا

با کیفیت عالی همراه متن ترانه

photo 2017 05 03 18 04 02 500x500 دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عمدا

 

متن آهنگ عمدا سینا شعبانخانی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط
بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت♪♪♫♫♪♪♯
هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت میرسونم
میخوامت بی حساب من بیدارم تو بخواب سرد بشه روتو بپوشونم
عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم
جوری که تورو دوس دارم عجبیه♪♪♫♫♪♪♯
عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم
یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که
عاشقتم یعنی تو خیلی فرق داری واسم♪♪♫♫♪♪♯
بدبینم و حساسم من دست خودم نیست که
من دست خودم نیست که
عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا
از بس عاشقم رفتارم عجیبه♪♪♫♫♪♪♯
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم
جوری که تورو دوس دارم عجبیه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سینا شعبانخانی عمدا

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan