دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا

  • ۰۶:۲۳

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای مهدی یغمایی به نام نگارا

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم 

دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا

متن آهنگ نگارا مهدی یغمایی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مرنجان دلم را که این رسم وفا نیست نگارا به جز تو کسی در دل ما نیست
ندیدم کسی را از آن دم که تو بودی چه آسان همگان را ز چشمم بروبودی
ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گر چه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم
ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گر چه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مرا میکشانی به هر سو که بتوانی شکایت ندارم تو چون در دل و جانی
اگر بی قراری دلیلش غم عشق است ببین عاشقان را که عالم همه عشق است
ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم
ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گرچه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گر چه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم
ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه وجودم دل عاشق مرا بردی
گر چه که آزردی دلخوشیم بود که در بند تو بودم
ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم مهدی یغمایی

شعر : امیر عارف / آهنگسازی و تنظیم کننده : دانیال شاکری


پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan