دانلود آهنگ علیرضا روزگار درسته پیرم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علیرضا روزگار درسته پیرم

  • ۲۰:۰۰

امشب برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار عالی آماده کردیم با عنوان درسته پیرم از علیرضا روزگار

 با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه شدید کمال تشکر رو داریم

jtr دانلود آهنگ علیرضا روزگار درسته پیرم

 

متن آهنگ علیرضا روزگار درسته پیرم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

درسته پیرم اما حافظم خوب سرجاشه ♩♬♫
درست میبینمت حتی اگه عینک نباشه ♩♬♫
تموم جمله هاتو  از همون وقت حفظ کردم♩♬♫
میگفتی بسه اه اصلا تو خوبی حله باشه♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
چقدر خوب موندی اما تو دلت آشوب داری♩♬♫
هنوزم واسه بعد از من یکی مطلوب داری♩♬♫
هنوزم دست برنداشتی از کنایه بین حرفات♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علیرضا روزگار درسته پیرم*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۶۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan