دانلود آهنگ شهاب رمضان رفیق :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ شهاب رمضان رفیق

  • ۲۰:۰۲

امشب در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای شهاب رمضان به نام رفیق

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم خوشحالیم

Shahab Ramezan Refigh دانلود آهنگ شهاب رمضان رفیق

متن آهنگ شهاب رمضان رفیق

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مرسی که موندی با من پایه ی من بودی همیشه ♬♫♪
یه رفیق مثل تو که باشه آدم خسته نمیشه ♬♫♪
از همون روزی که تو مشتتو کوبیدی به مشتم ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
بهترین کسم شدی مث ستون پشتم ♬♫♪
رفیق دمت گرم رفیق سرت سلامت ♬♫♪
رفیق دمت گرم رفیق دردت برا من ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

شهاب رمضان رفیق*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan