دانلود آهنگ مسیح ترک :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مسیح ترک

  • ۰۳:۳۵

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای مسیح به نام ترک

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم خوشحالیم

بالت دانلود آهنگ مسیح ترک

متن آهنگ مسیح ترک

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من تورو واسه دلم واسه هر روز و همیشه خواستم♬♫♪♭
میدونی اسمتو رو لب من شده قسم راستم…
میگیری حرف منو میبینی غم منو پس تو نرو نذار نبودت حس بشه ♬♫♪♭
میدونی نمیتونم میدونی نمیذارم اون چشای خوشگلت قرمز بشه…
با من بیا بازم بیا عشقو بهم یاد بده بازم به این تن خسته قدرت پرواز بده♬♫♪♭
بی تو بارون نیست قلبم آروم نیست من به آسونی…
جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه♬♫♪♭
با تو این دنیایه واسه منه …

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه♬♫♪♭
با تو این دنیایه واسه منه …
آخه به عشق تو با ذوق من به تو زندگی میدم♬♫♪♭
همه ی عشقمو من توی گوشه ی چشم تو دیدم..
میدونی قلب من تا ابد بدجور پای تو گیره♬♫♪♭
من واسه چشمای ناز قشنگ تو ساده میمیرم..
بی تو بارون نیست قلبم آروم نیست من به آسونی♬♫♪♭
جونم میره واست من تورو همیشه خواستم اسمت قسم راستمه..
با تو این دنیایه واسه منه …

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مسیح و ترک*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan