دانلود آهنگ علی لهراسبی وابستگی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی لهراسبی وابستگی

  • ۱۵:۱۱

در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای علی لهراسبی به نام وابستگی

 
 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم خوشحالیم

Ali Lohrasbi Vabastegi دانلود آهنگ علی لهراسبی وابستگی

متن آهنگ علی لهراسبی وابستگی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

کی مث من میسوزه و چشم و چراغ خونته ♬♫♪
!!! هم قد من که هیچی کی نصف من دیوونته
ببخش اگه نبودم و نفس کشیدم تو هوات ♬♫♪
!!!جایی ندیدم تورو که یه شهر میمردن برات
نبودنتو توی هر نفس قلب منو آتیش زده♬♫♪
!!!بدون تو حالم بده بدون تو حالم بده
به منی که یه عمره بی توام هی ترس تنهایی نده♬♫♪
!!!بدون تو حالم بده بدون تو حالم بده

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
!!!قبل از تو تو دنیای من تصویر زیبایی نبود
تعریفم از وابستگی انقدر رویایی نبود♬♫♪
!!!مردم ببینی عشقمو چون زندگیم دیدن نداشت
چیزی به جز تو ارزش انقدر جنگیدن نداشت♬♫♪
!!!نبودنتو توی هر نفس قلب منو آتیش زده
بدون تو حالم بده بدون تو حالم بده♬♫♪
!!!به منی که یه عمره بی توام هی ترس تنهایی نده
بدون تو حالم بده بدون تو حالم بده♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی لهراسبی وابستگی*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan