دانلود مداحی ما ملت امام حسینیم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی ما ملت امام حسینیم

  • ۰۹:۵۰

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک مداحی بسیار زیبا آماده کردیم با نواحی حاج مهدی رسولی به نام  ما ملت امام حسینیم

 

 با کیفیت عالی همراه متن نوحه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

از همه شما عزیزان التماس دعا داریم

gre 1 دانلود مداحی ما ملت امام حسینیم

متن مداحی ما ملت امام حسینیم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

یا ایها المومنون این هوا هوای زائر الحسینه ♬♫♪
یا ایها الکافرون این صدا صدای ناصر الحسینه…
ما ملت امام‌حسینیم ما ملت شهادتیم ♬♫♪
ما ملت امام‌حسینیم ما ملت شهادتیم….
بیا حریف تو ما هستیم که سرباز ولایتیم ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
از قطره ی خون مظلوم صد سینه سپر میجوشد ♬♫♪
از قطره ی خون مظلوم صد سینه سپر میجوشد…
در مکتب ابی عبدالله شش ماهه کفن میپوشد ♬♫♪
در مکتب ابی عبدالله شش ماهه کفن میپوشد…
لبیک داعی الله لبیک داعی الله ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی ما ملت امام حسینیم*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan