دانلود آهنگ علی لهراسبی چه شبایی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی لهراسبی چه شبایی

  • ۱۴:۳۸

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم  با صدای علی لهراسبی به نام چه شبایی

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

Ali Lohrasbi Che Shabaei دانلود آهنگ علی لهراسبی چه شبایی

متن آهنگ علی لهراسبی چه شبایی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

چه شبایی با چه حالی قولتو دادم به قلبم ♬♫♪
!×./.×! جای تو خالی چه روزایی جایی تنهایی نرفتم
بی خیالی کار هر روزمه عادت کرده قلبم ♬♫♪
!×./.×! تو بخندی دلت خوش باشه من هیچی نمیخوام
دل ببندی به هر کی من که خوشبختیتو میخوام ♬♫♪
!×./.×! من همینم گلم بد باشیم خوبیتو میخوام
عزیزم هنوزم پاره ی تن منی تو ♬♫♪
!×./.×! من بمیرم نبینم رو به راه نیس زندگیتو

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
من که خستم نباشی زندگیم تمومه بی تو ♬♫♪
!×./.×! عاشق بشی کوری بد میشی مجبوری
عشق اما نه زوری نمیشه هیچ جوری ♬♫♪
!×./.×! رفتی ولی عشقت پهلومه با اینکه بغضت تو گلومه
خوشبختی تو آرزومه  ♬♫♪
!×./.×! تو بخندی دلت خوش باشه من هیچی نمیخوام
دل ببندی به هر کی من که خوشبختیتو میخوام ♬♫♪
!×./.×! من همینم گلم بد باشیم خوبیتو میخوام

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی لهراسبی چه شبایی*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۶۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan