دانلود آهنگ علی یاسینی چراغونی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی یاسینی چراغونی

  • ۱۲:۴۴

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم  با صدای علی یاسینی به نام چراغونی

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

bdfer دانلود آهنگ علی یاسینی چراغونی

متن  آهنگ علی یاسینی چراغونی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

گفته بودم بری زندگی نمیکنم یه روزم گفته بودم بعد تو میمیرم و زندم هنوزم ♩♬♫
ولی یه زخمایی هست بدتر از مرگه بد شدی بد نبودم بات یه دفعه ام که!!
تو کجایی الان ببین دنبال تو چجوری میگردم بودی شهرو چراغونی میکردم ♩♬♫
من تورو زندونی میکردم که نری فقط …
تو کجایی الان ببین دنبال تو چجوری میگردم بودی شهرو چراغونی میکردم ♩♬♫
من تورو زندونی میکردم که نری فقط …
تو کجایی نمیدونی من حاضرم بمیرم برات تو قهر کنی من گل بگیرم برات♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
من هر کاری میکنم فقط شکل خنده بگیرن لبات …
ولی تو گفتی برو تنهام بذارو گفتم گوش کن فقط همین یه بارو ♩♬♫
یه بغض داره میده گلومو فشارو تو وا کن از گردنم طناب دارو!!
تو کجایی الان ببین دنبال تو چجوری میگردم بودی شهرو چراغونی میکردم ♩♬♫
من تورو زندونی میکردم که نری فقط …
تو کجایی الان ببین دنبال تو چجوری میگردم بودی شهرو چراغونی میکردم ♩♬♫
من تورو زندونی میکردم که نری فقط …

 علی یاسینی چراغونیینی*موزیک من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan