دانلود آهنگ رضا صادقی نرو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ رضا صادقی نرو

  • ۰۸:۲۰

امروز یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای زیبای رضا صادقی با عنوان نرو

 با کیفیت بسیار عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

erhdf دانلود آهنگ رضا صادقی نرو

متن آهنگ رضا صادقی نرو

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نرو! تو هم مثل من ♬♫♪♭ نمی تونی دووم بیاری نرو
تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو آه نرو
نرو! تو هم میپوسی ♬♫♪♭ میمیری بی من نرو
تو هم طاعون غم میگیری ای من نرو آه نرو
نرو! تو که میدونی من ر بی تو تو بی من یعنی حسرت

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
تو که میدونی بی جواب میمونه عشق و عادت
تو که میدونی کم میشم ♬♫♪♭ تو که میدونی کم میشی
تو که میدونی هم آغوش غم میشی نرو آه نرو
بری جواب روزاتو چی میدی ♬♫♪♭ حرفای ما رو تو گوش کی میگی
تو میدونی توی این بچه بازی من و تو هر دو بازنده می بازیم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

رضا صادقی نرو*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۸۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan