دانلود آهنگ سالار عقیلی بی تو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سالار عقیلی بی تو

  • ۰۴:۵۷

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم  با صدای سالار عقیلی به نام بی تو

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

Salar Aghili Bi To دانلود آهنگ سالار عقیلی بی تو

متن آهنگ سالار عقیلی بی تو

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

بی تو دور از تو به خلوتگاه شب های سیاهم ♬♫♪
!..! های و هایم گریه هایم های و هایم گریه هایم
بی تو درد رفتن تو با دگر پیوستن تو ♬♫♪
!..! مرگ در خود بی صدایم مرگ در خود بی صدایم
بی تو حس غربت من از درون پژمردن من ♬♫♪
!..! تلخ و غمگین قصه هایم تلخ و غمگین قصه هایم
عشق در من ایمن هر لحظه با من ♬♫♪
!..! تا کجا خواهی پریدن از بلندای سترگ شانه هایم
با تو آن شعری که مانوس و عجین نیست ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
!..! قصه های این  زمین است
من تمام کهشکان های نهان هستی ام را ♬♫♪
!..! لحظه های پر زدن تا قله های مستی ام را
در شبی کو با صدایت هم نشین است ♬♫♪
!..! کو در آن هفت آسمان دیوانه و مست زمین است
در شبی دور و نهانی دست هایی آسمانی ♬♫♪
!..! در شبی دور و نهانی دست هایی آسمانی
درد مارا در زمانی کو در آن جان جهان با ما قرین است ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سالار عقیلی بی تو*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۱۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan