دانلود مداحی کوچیک بودم که مادرم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی کوچیک بودم که مادرم

  • ۱۵:۴۷

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک مداحی زیبا آماده کردیم  با صدای مجید بنی فاطمه به نام کوچیک بودم که مادرم

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

gews دانلود مداحی کوچیک بودم که مادرم

متن مداحی کوچیک بودم که مادرم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

یادم میاد که مادرم هر شب  ♬♫♪♭
منو می آوردش میون هیئت یادم میاد
مادر من با اشک میگفت  ♬♫♪♭
تورو کشتن تو اوج غربت
کوچیک بودم ♬♫♪♭
که مادرم حرز تو گردنم میکرد
وقتی محرم میومد ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
لباس سیاه تنم میکرد ♬♫♪♭
بزرگترای من منو به مجلس تو بردن
هوامو داشته باش آقا  ♬♫♪♭
منو به تو سپردن
کربلا کربلا کربلا  ♬♫♪♭
اللهـم ارزقنا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی کوچیک بودم که مادرم

پخش آنلاین همین مداحی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan