دانلود آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه

  • ۰۴:۱۵

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام با من غریبگی نکن با صدای محسن یگانهبا کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

gr دانلود آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه

متن آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه ♬♫♪♭
تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شه
بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم ♬♫♪♭
منو درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم
با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه ♬♫♪♭
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام ♬♫♪♭
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام
تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست
تو همین جایی و هر روز من به تنهاییم دچارم ♬♫♪♭
منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم
با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه ♬♫♪♭
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام ♬♫♪♭
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

محسن یگانه منو درگیر خودت کن

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan