دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش

  • ۱۴:۴۲

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام آدمکش  با صدای بابک جهانبخش  با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

bnm 1 دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش

متن  آهنگ بابک جهانبخش آدمکش

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دارو ندارم مال تو من قلبمو دادم بری ♬♫♪
ساکت همیشه بسته بود یه عمره آماده ام بری !..!
فهمیده بودی عاشقم از من خیالت تخت بود ♬♫♪
پای تو موندم تا تهش پای تو موندن سخت بود  !..!
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود ♬♫♪
حسی که من داشتم به تو یک لحظه اش هم عادت نبود !..!
تو بودن و نبودنت حالم یه روز هم خوش نبود ♬♫♪
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود !..!
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود ♬♫♪
حسی که من داشتم به تو یک لحظه اش هم عادت نبود !..!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
تو بودن و نبودنت حالم یه روز هم خوش نبود !..!
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود ♬♫♪
راهو نشون دادم بری تا کم شه از این اضطراب !..!
من بلدم کنار بیام خودم با این حال خراب ♬♫♪
فکر خودت باش از الان از حال من چیزی نپرس !..!
تنهایی خوبم میکنه نه غصه میخورم نه قرص ♬♫♪
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود !..!
حسی که من داشتم به تو یک لحظه اش هم عادت نبود ♬♫♪
تو بودن و نبودنت حالم یه روز هم خوش نبود !..!
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود ♬♫♪
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود !..!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

بابک جهانبخش آدمکش*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۵۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan