دانلود آهنگ افسوس تورو خواستن دیگه دیره :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ افسوس تورو خواستن دیگه دیره

  • ۱۶:۳۸

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با نام افسوس تورو خواستن دیگه دیره  با صدای تورج شعبانخانیبا کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

2229386 247 2 دانلود آهنگ افسوس تورو خواستن دیگه دیره

متن آهنگ افسوس تورو خواستن دیگه دیره

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره ست♫♪
هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوباره س ♫♪

هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه ♫♪
هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره دیگه دیره ♫♪

آهنگ اما افسوس که نخواستن دلم آروم نمی گیره نمی گیره♫♪

تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت ♫♪
شبنمی غمزده از گوشه ی چشمان من آویخت♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ افسوس تورو خواستن دیگه دیره*تورج شعبانخانی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۳۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan