دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا دریا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا دریا

  • ۰۷:۰۶

در این ساعت برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ زیبا آماده کردیم با صدای گرشا رضایی به نام دریا دریا با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم

erh 1 دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا دریا

متن آهنگ گرشا رضایی دریا دریا

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو ♬♫♪
دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو…
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا ♬♫♪
عشقمو ببینم کنار موجا …
دریا دریا دریا من با تموم دردا  ♬♫♪
آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا…
عشقمو ببینم کنار موجا  ♬♫♪
آرومم کن آخه بی تابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم…
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
حالا موندم با همه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام ♬♫♪
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته…
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا ♬♫♪
عشقمو ببینم کنار موجا …
دریا دریا دریا من با تموم دردا  ♬♫♪
آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا….
عشقمو ببینم کنار موجا  ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

گرشا رضایی دریا دریا*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan