دانلود آهنگ جدید کیارش با نام بغل :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید کیارش با نام بغل

  • ۱۸:۵۴

در این ساعت یک آهنگ ویژه برای شما عزیزان آماده کردیم با صدای کیارش با نام بغل امیدواریم بپسندید

کیفیت عالی همراه متن ترانه

با موزیک من همراه باشید

کیارش - بغل

متن آهنگ جدید کیارش با نام بغل

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

بارون پشت شیشه رفته و دیگه نیست که

دست کنه توو موهام واسم بگه چرا موهات خیسه

اصلا حق با توئه من بد خیابونها چقدر سردن

دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو تووش بغل کردم

دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه

ای وای که میگن دلت قید منو زده

ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی

من به جز تو کسی رو ندارم

دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه

ای وای که میگن دلت قید منو زده

ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی

من به جز تو کسی رو ندارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

اگه یه روز نبینمت این دلم دق میکنه

این دیوونه بدون تو این شهرو ول میکنه

هرچی میخوان پشتت بگن چشامو میبندم

من که فقط تو رو میخوام اونها نمیفهمم

رد میدم بدون تو گلهای باغچه دارن زرد میشن بجون تو

بگو من کجا برم این روزها بدون تو

من همونم که خیلی زود واست غریبه شد

دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه

ای وای که میگن دلت قید منو زده

ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی

من به جز تو کسی رو ندارم

دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه

ای وای که میگن دلت قید منو زده

ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی

من به جز تو کسی رو ندارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هم اکنون آنلاین گوش کنید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۱۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan