دانلود آهنگ علی سفلی یعنی دوست دارم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی سفلی یعنی دوست دارم

  • ۱۷:۴۰

در این ساعت ترانه زیبای علی سفلی بنام یعنی دوست دارم با دو کیفیت 320 و 128 همراه متن ترانه رو برای شما عزیزان موزیک من آماده کردیم امیدواریم لذت ببرید

awrds دانلود آهنگ علی سفلی یعنی دوست دارم

متن آهنگ علی سفلی یعنی دوستت دارم 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

اینکه دلم همش با بودن تو با یاد تو خوشه یعنی دوست دارم

 

inke delam hamash ba bodan to ba yad to khoshe yani doset daram

 

اینکه نبود تو منو تا آخر نابودی میکشه یعنی دوست دارم

 

inke nabod to mano ta akhar nabodi mikeshe yani doset daram

 

یعنی دوست دارم هر لحظه هر کجا تا آخرین نفس

 

yani doset daram har lahze ha koja ta akharin nafas

 

یعنی نبود تو برای قلب من میسازه یک قفس

 

yani nabod to baraye ghalb man misaze yek ghafas

 

یعنی تو میتونی بال و پر من شی برای پروازم

 

yani to mitoni bal o par man shi baraye parvaz

 

با بودن توه که من تو سختیا هرگز نمیبازم

 

ba bodan toe ke man to sakhtiya hargez nemibazam

 

یعنی آغاز یه حس خوب و ناب به سمت خوشبختی

 

yani aghaz ye hes khob o nab be samt khoshbakhti

 

وقتی که خوبم من با یاد تو حتی تو اوج هر سختی

 

vaghti ke khobam man ba yad to hata to ouj har sakhti

 

وقتایی که به من بی حس و بی اعتنا میشی دلگیر و بیزارم

 

vaghtaei ke be man bi hes o bi etena mishi delgir o bizaram

 

این حسیه که من اسم اون حس عاشقی میزارم

 

in hesiye ke man esm oun hes asheghi mizaram

 

یعنی دوست دارم یعنی دوست دارم

 

yani doset daram yani doset daram

 

یعنی دوست دارم هر لحظه هر کجا تا آخرین نفس

 

yani doset daram har lahze ha koja ta akharin nafas

 

یعنی نبود تو برای قلب من میسازه یک قفس

 

yani nabod to baraye ghalb man misaze yek ghafas

 

یعنی تو میتونی بال و پر من شی برای پروازم

 

yani to mitoni bal o par man shi baraye parvaz

 

با بودن توه که من تو سختیا هرگز نمیبازم

 

ba bodan toe ke man to sakhtiya hargez nemibazam

 

تکست آهنگ علی سفلی یعنی دوستت دارم 

 

این حسیه که من اسم اون حس عاشقی میزارم

 

in hesiye ke man esm oun hes asheghi mizaram

 

یعنی دوست دارم یعنی دوست دارم

 

yani doset daram yani doset daram

 

یعنی دوست دارم هر لحظه هر کجا تا آخرین نفس

 

yani doset daram har lahze ha koja ta akharin nafas

 

یعنی نبود تو برای قلب من میسازه یک قفس

 

yani nabod to baraye ghalb man misaze yek ghafas

 

یعنی تو میتونی بال و پر من شی برای پروازم

 

yani to mitoni bal o par man shi baraye parvaz

 

با بودن توه که من تو سختیا هرگز نمیبازم

 

ba bodan toe ke man to sakhtiya hargez nemibazam

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan